Saturday, July 13, 2013

Dag ett på listan.

Vem är jag? 

Jag är en tjej på 35 år. Jag föddes på Huddingesjukhus. Jag växte upp med mamma, pappa, storebror och senare kom lillasyster in i familjen. Då var jag sju år. Jag hade det bra vad jag minns till jag var ca 11 år. Då förstod jag att min älskade pappa var alkoholist. Innan dess var jag mer fokuserad på allt roligt med att leva, än saker som var tråkiga och hände lite i smyg runt om. I min familj sopade man saker under mattan, man talade inte om saker. Jag var en levnadsglad, nyfiken och kunskapstörstig tjej med superblont hår. Sen kom livet. 

Idag är jag tvåbarnsmamma. Separerad sen början på 2011. Nykär sen i maj och det är fantastiskt att bli kär i vuxen ålder. 😊

Jag har barn på halvtid, jag jobbar som vårdare och älskar mitt jobb. Min pappa har gått bort. Jag bor ett stenkast från min mamma och mitt ex. 

Jag är kreativ. Målar, fotograferar och ritar. 

Jag har PCOS, högt blodtryck och lider av fetma.

I måndags gjorde jag min Gastric bypass. 

Om ett år är jag någon annan. 


No comments:

Post a Comment